BENEFICIARI ELIGIBILI:

  • Societati comerciale de tip IMM (SRL sau SRL-D) infiintate dupa 1 ianuarie 2020, inclusiv

LOCALIZAREA INVESTITIEI:

  • Mediul urban sau rural

DOMENII DE ACTIVITATE:

  • Productie
  • IT
  • Industrii creative
  • Servicii

CONDITII DE ELIGIBILITATE:

  • Cofinantare de minim 5% din valoarea proiectului .
  • Crearea unui loc de munca pentru obtinerea unei finantari de 100.000 lei. Pentru a obtine finantarea maxima de 200.000 lei , societatea beneficiara va crea 2 locuri noi de munca.

FINANTARE NERAMBURSABILA:

  • Sprijinul nerambursabil  va fi de maxim 95% din totalul cheltuielilor eligibile si nu va depasi 200.000 lei/beneficiar.

CHELTUIELI ELIGIBILE:

Minim 60% din valoarea proiectului trebuie investite in achizitia de:

•           Echipamente tehnologice, inclusiv:

  • utilaje, masinarii, echipamente IT, etc
  • active din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joaca, sali de sport, fitness, drone, x-body si de forța, 
  • sisteme specifice in scopul obţinerii unei economii de energie
  • sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare,
  • mijloace de transport 100% electrice.

Diferenta de 40% poate fi utilizata pentru achizitia de:

  • Achizitionarea unui spatiu de lucru, inclusiv spatii mobile, cum ar fi : corturile pentru organizarea evenimentelor si baloanele presostatice.
  • Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fara motor etc. – valoare eligibila de maxim 50.000 lei si maxim 1 autoturism / beneficiar.

*Pentru activitatile de rent a car, scoli de soferi si taxi- nu este limitata valoarea maxima si numarul de autoturisme achizitionate.

  • Mobilier si aparatura birotica
  • Salarii, utilitati (energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate si cheltuielile aferente chiriilor pentru spatii de lucru. ( pentru beneficiarii care vor crea un singur loc nou de munca se poate aloca maxim suma de 30.000 de lei pentru aceste cheltuieli; pentru beneficiarii care vor crea 2 locuri noi de munca, suma alocata va fi de maxim 60.000 de lei)
  • Pachet digital –compus din: site de prezentare sau magazin on-line, inregistrare domeniu, hosting ( petnru beneficiarii care nu detin alt site), cheltuieli de promovarea site-ului, un soft necesar desfasurarii activitatii si semnatura electronica. Optional si suplimentar, pachetul digital poate contine si echipamente IT tip PC, format din: unitate centrala, server, monitor, imprimanta /copiator /multifunctionala, inclusiv sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, telefoane smart, tablete.  Pachetul digital reprezintă cheltuiala obligatorie in cadrul programului si este in valoare eligibila de minim  25.000 lei.
  • Cheltuieli pentru : brevete de inventie, francize , etichetare ecologica;
  • Cursuri de antreprenoriat pentru asociatul/actionarul/ angajatii societatii aplicante- maxim 1000 lei/persoana;
  • Servicii de consultanta in vederea obtinerii finantarii- 10.000 de lei
  • Două placute informative obligatorii ( pentru promovarea programului) – maxim 500 de  lei
  • Cheltuieli financiare aferente creditelor punte.

*TVA este eligibil pentru beneficiarii neplatitori de TVA.

OBLIGATII:

  • Mentinerea numarului de locuri de munca nou create pe o perioada de minim 2 ani dupa finalizarea implementarii proiectului
  • Mentinerea investitiilor realizate cu ajutorul finantarii nerambursabile, pe o perioada de minim 3 ani dupa finalizarea implementarii proiectului
  • In perioada de implementare si monitorizare de 3 ani, beneficiarii nu pot instraina parti sociale/ actiuni ale societatii intr-un procent mai mare de 49%;
  • Afisarea si mentinerea la loc vizibil a doua placute informative cu privire la programul Start-up Nation.

Etapele colaborarii noastre:

  • Analiza eligibilitatii societatii, calcularea punctajului si intocmirea bugetului – gratuita
  • Elaborare planului de afaceri, a analizei financiare, si a anexelor standard si incarcarea dosarului in aplicatia online
  • Realizarea procedurilor de implementare: intocmirea procedurilor de achizitie si a dosarelor de decont

Ideea dumneavoastra de afacere poate deveni realitate cu ajutorul finantarii nerambursabile START-UP NATION ROMANIA. In masura in care doriti mai multe informatii despre acest program si cum puteti beneficia de el, va invitam sa completati formularul de mai jos cu datele de contact, iar unul dintre consultantii CHROMA CONSULTING AGENCY va lua legatura cu dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil!

Contact

CHROMA CONSULTING AGENCY
Adresa
Strada Glodeni, nr. 12, etaj 2, biroul 22 Sector 2, Bucuresti
Contact
E-mail: office@chroma.ro Phone: 0790540083